گارانتی موبایل

گارانتی موبایل پرهان تک
مرکز تماس گارانتی موبایل
گارنتی موبایل

گارانتی موبایل پرهان تک

 

گارانتی پرهان‌تک که برند خدمات پس از فروش شرکت پردازش هوشمند یاسین است فعالیت خود را در حوزه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیک از سال 1396 آغاز نموده است.

گارانتی پرهان‌تک همواره در نظر داشته است در راستای رسیدن به اهداف خود مبنی بر مشتری مداری و احترام به مخاطب، در هر زمینه‌ای از نیروی متخصص و ماهر کمک بگیرد. لذا مشتریان محترم گارانتی پرهان‌تک می‌توانند با آسودگی خاطر دستگاه‌های خود را جهت تعمیر، تعویض قطعه و یا هر گزینه مورد نیاز دیگر به متخصصین این مجموعه بسپارند.

برای دسترسی به خدمات ارايه شده توسط گارانتی پرهان‌تک راه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. از جمله تماس تلفنی به شماره‌ی مرکز تماس، مراجعه به دفتر مرکزی گارانتی پرهان‌تک، ارسال فرم تعمیرات‌آنلاین در سایت گارانتی پرهان‌تک و یا مراجعه به نمایندگی‌ها که می‌توانید به لیست آن‌ها در قسمت لیست نمایندگی‌ها دسترسی داشته باشید.

شرایط گارانتی موبایل

بطور قطع یکی از موارد بسیار مورد توجه هنگام خرید تلفن همراه گارانتی موبایل است. گارانتی موبایل از مواردی است که باید حتماً به مدت زمان آن و اعتبار شرکت گارانتی کننده بسیار توجه کرد. با توجه به هزینه‌های حال حاضر برای وسایل الکترونیک بسیاری از خریداران گوشی موبایل، گارانتی گوشی موبایل را هنگام خرید یک گوشی در اولویت قرار می‌دهند.

شرکت پرهان تک در راستای تحقق ارزش های سازمانی و گام نهادن در مسیر دست یابی به راهبردهای کلان  خود در حوزه بهبود مستمر تجربه مشتریان و با رویکرد ایجاد رابطه ای عمیق و طولانی مدت با مشتریان، مبتنی بر اصول حرفه ای ارائه خدمات با کیفیت در سطح کشور علاوه بر ارائه بهترین گارانتی موبایل، نسبت به آگاهی بخشی مشتریان پیرامون حقوق قانونی خود که شرکت خود را نسبت به آنها  متعهد می داند نیز اقدام نموده است.

هنگام خرید گوشی موبایل از هر کدام از برندهای تحت پوشش پرهان‌تک (اپل، شیائومی، سامسونگ و …) و اقدام به در یافت خدمات پس از فروش، بهتر است که حتماً به نکاتی توجه فرمایید از جمله به نکات مهم قبل از پذیرش دستگاه:

  • قبل از تماس با مرکز خدمات از تمام اطلاعات شخصی خود کپی برداشته و هرگونه اطلاعات محرمانه و شخصی را از روی هارد درایو دستگاه پاک نمایید. در صورتی که حین فرآیند تعمیرات، برنامه ها و اطلاعات شخصی شما از روی دستگاه حذف شود، مسئولیتی متوجه مراکز خدماتی شرکت و گارانتی موبایل نمی باشد.
  • در صورت دریافت پیغام خطا، آن را به همراه شرح مشکل خود یادداشت نمایید از همراه داشتن مدل و شماره سریال و فاکتور خرید و یا رسید همراه با تاریخ خرید و کارت ضمانت محصول خود جهت دریافت بهترین گارانتی موبایل اطمینان حاصل نمایید. همکاران ما در مراکز خدماتی پیش از آغاز پذیرش برای ضمانت مدارک مذکور را از شما دریافت خواهند کرد.
  • با توجه به محدودیت های تکنولوژیک، امکان دارد برخی تجهیزات به صورت محدود بر روی این محصولات قابل استفاده باشند و یا به کل اصلاً قابل استفاده نباشند.این محدودیت ها غالبا به صورت استاندارد تعریف شده و در صنعت مشترک است و متداول و منحصر به محصولات شرکت نمی باشند.

دستگاه شما به چندین نرم افزار از پیش نصب شده مجهز می‌باشد. توصیه ما به شما این است که در صورت ایجاد هر گونه مشکل فنی در زمان استفاده، در ابتدا به دستورالعمل ها و یا به وب سایت شرکت در جهت رفع مشکل اولیه مراجعه نمایید. دستگاه شما در تمام طول مدت گارانتی موبایل از به روز رسانی و خدمات نرم افزاری رایگان برخوردار می باشد.با توجه به عدم امکان استفاده مجدد از برچسب محافظ صفحه نمایش، در صورت تعویض دستگاه، مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

استعلام گارانتی موبایل

image verification

چگونه از گارانتی گوشی موبایل استفاده کنیم؟

مسلماً چنانچه قصد استفاده از گارانتی موبایل خود را داشته باشید باید با چگونگی استفاده از آن، مواردی که شامل گارانتی مبایل نمی‌شوند، موارد ابطال گارانتی گوشی موبایل، بهترین گارانتی موبایل و نحوه استعلام گارانتی گوشی موبایل، آشنایی داشته باشید.

برای اینکه بدانید چطور از گارانتی موبایل خود استفاده کنید بهتر است قبل از هر چیز با حقوق مشتریان در باره قوانین گارانتی گوشی موبایل آشنا شوید.

موارد ابطال گارانتی موبایل:

از جمله نکات مهم دیگری که باید هنگام استفاده از گارانتی موبایل خود به آن توجه نمایید شرایطی‌ است که چنانچه اتفاق بیفتد باعث می‌شود گارانتی گوشی موبایل شما باطل گردد برای اطلاع از این موارد به نکات زیر توجه نمایید:

1- دستگاه در مراکزی غیر از دفاتر خدماتی و نمایندگی‌های شرکت و توسط افراد غیر مجاز تعمیر، دستکاری و یا خراب شده باشد.

2- شماره سریال، قطعات یا تجهیزات، از بین رفته، حذف شده و یا تغییر داده شده باشند.

3- پلمپ گارانتی موبایل شکسته و یا تغییر داده شده باشد.

4- خرابی دستگاه بر اثر نوسانات الکتریکی خارجی، اتفاقات، حوادث طبیعی، استفاده ناصحیح عمدی و یا غیر عمدی، بی توجهی یا نگهداری نامناسب و یا استفاده تحت شرایط غیر عادی ایجاد شده باشد.

5- خرابی ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب به وسایل جانبی باشد.

6- خرابی ناشی از استفاده خارج از پارامترهای عملکرد، نگهداری یا محیطی که در دفترچه راهنما ذکرشده است.

7- خرابی ناشی از استفاده قطعات تولید شده و یا فروخته شده به غیر از شرکت پرهان تک باشد.

8- خسارت یا از بین رفتن هرگونه برنامه، اطلاعات، یا رسانه ذخیره سازی خارجی

9- خرابی، ناشی از نصب نرم افزارهای متفرقه باشد.

شرایط گارانتی موبایل

مراحل پذیرش تا ترخیص در خدمات پس از فروش:

پس از انتخاب یک گارانتی معتبر برای گوشی موبایل، استفاده از خدمات پس از فروش در دوران گارانتی مورد توجه قرار می‌گیرد. پرهان‌تک به همین منظور مراحلی را در نظر گرفته است:

1- پذیرش دستگاه: مشتریان محترم پرهان‌تک می‌توانند از طریق ارسال دستگاه از طریق پست ، مراجعه به نمایندگی‌های اعلام شده در وب سایت شرکت و مراجعه حضوری به دفتر مرکزی خدمات پس از فروش پرهان تک نسبت به پذیرش دستگاه خود در مرکز خدمات پس از فروش پرهان تک اقدام نمایند. دستگاه‌های پذیرش شده، پیش از تحویل به مراکز تخصصی تعمیرات پرهان‌تک توسط کارشناسان مجرب این مرکز مورد بررسی قرار گرفته و نکات لازم به اطلاع مشتری رسانده می‌شود.

2- ارجاع به تعمیرگاه و متخصصین: دستگاه‌های پذیرش‌شده، به منظور برطرف‌کردن عارضه در اختیار متخصصین مراکز تعمیرات، قرار داده می‌شود و نسبت به تعمیرات لازم اقدام می‌گردد. گفتنی است به منظور کنترل سرعت انجام عملیات در تمامی فرآیند، زمان‌های عملیات مورد پایش مستمر قرار می‌گیرد. در صورت ضرورت به هماهنگی با مشتری برای انجام عملیاتی خاص که نیاز به دریافت تأیید از مشتری دارد، مراتب از طریق تماس تلفنی با مشتری کنترل و تأییدیه دریافت می‌گردد.

3- تحویل دستگاه: پس از انجام تعمیرات، فرآیند تحویل دستگاه به مشتری از طریق یکی از روشهایی که در ادامه ذکر می‌گردد امکان پذیر است. کانال های حضوری، پستی، نمایندگی‌ها. به این ترتیب که دستگاه تعمیر شده جهت تحویل به مشتری در اختیار بخش مربوطه قرار می‌گیرد.

4- نظرسنجی: به منظور ارزیابی سطح کیفی خدمات، به ازای هر پذیرش تحویل شده، یک لینک نظرسنجی برای مشتریان محترم ارسال می‌گردد و از آنان تقاضا می‌گردد به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات در شرکت پرهان‌تک با پاسخگویی به سوالات مطرح شده ما را در ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به مشتریان، یاری نمایند.

حقوق مشتریان در شرایط گارانتی گوشی موبایل در پرهان‌تک:

  • هرگونه ایراد در محصول نو خریداری شده اعم از نوع ساخت یا قطعات به کار رفته به مدت 18ماه از تاریخ خرید مشمول گارانتی می‌باشد.
  • چنانچه به هر دلیلی از جمله وقوع حوادث غیر مترقبه، تعهدات تولید کننده یا خدمات دهنده به صورت تعلیق درآید، مدت تعلیق به دوره گارانتی گوشی موبایل اضافه خواهد شد.
  • شرکت درطول دوره مدت گارانتی موبایل، خود را متعهد می‌داند هر نوع نقص یا ایرادی که در دستگاه فروخته شده وجود دارد و یا در نتیجه استفاده معمول از دستگاه بروز نموده را با توجه به مفاد ضمانت نامه و مشخصات اعلامی به مصرف کننده که مانع استفاده مطلوب از دستگاه شده یا موجب کاهش ارزش معاملاتی آن بشود را بطور رایگان برطرف نماید.
  • تعمیر یا تعویض قطعات مصرفی در صورتی که ناشی از عیب موجود در دستگاه و یا قطعه باشد مشمول گارانتی شرکت خواهد بود.
  • در صورتی که دستگاه خریداری شده از تاریخ فعال سازی به مدت هفت روز دارای عیب ذاتی باشد که توسط تعمیرات نرم افزاری قابل حل نباشد تعویض می‌گردد.
  • در صورتی که به دلایل اعلام شده، دستگاه تعویض گردد، دستگاه جدید تعویض شده مدت زمان باقی مانده گارانتی موبایل را دارا خواهد بود .
  • تمامی محصولات شرکت  تا پنج سال دارای تعهد پشتیبانی تعمیرات ( دوره تعهد ) است.
  • در صورتی که زمان تعمیرات طولانی تر از زمانهای استاندارد انجام تعمیرات باشد، به ازای روزهای مازاد به زمان استاندارد به زمان گارانتی گوشی موبایل اضافه می‌شود.
  • در صورتی که هارد درایو اصلی به دلیل بازگرداندن اطلاعات Restore و انتقال اطلاعات و برنامه های شخصی دچار عارضه شده باشد ، مسئولیتی از بابت هارد درایو و قطعات خراب تعویض شده متوجه شرکت نخواهد بود .
  • با وجود رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در تولید صفحات نمایش دستگاهها ، ممکن است هنوز پاره‌ای مشکلات جزئی تصویری وجود داشته باشد. این مشکلات جزئی تصویری، تاثیری در کارآیی محصول شما نخواهد داشت با این وجود، خدمات ضمانت را برای صفحه نمایش شما بر طبق شرایط زیر فراهم می آورد :
  • سه نقطه روشن یا شش نقطه تاریک و یا در کل هشت نقطه تاریک و روشن.
  • دو نقطه روشن همجوار و یا دو نقطه تاریک همجوار
  • سه نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر 15 میلی متر
  • لطفا توجه داشته باشید: نقطه روشن یک نقطه سفید و یا ساب پیکسل روشن بر روی الگوی سیاه است. نقطه تاریک نقطه ای سیاه و یا پیکسل همواره خاموش بر روی الگوهای غیر از سیاه می باشد.

مواردی که پیش از پذیرش باید از آنها مطلع باشید :

  • قبل از تماس با مرکز خدمات از تمام اطلاعات شخصی خود کپی برداشته و هرگونه اطلاعات محرمانه و شخصی را از روی هارد درایو دستگاه پاک نمایید. در صورتی که حین فرآیند تعمیرات، برنامه ها و اطلاعات شخصی شما از روی دستگاه حذف شود، مسئولیتی متوجه مراکز خدماتی شرکت نمی باشد.
  • در صورت دریافت پیغام خطا، آن را به همراه شرح مشکل خود یادداشت نمایید از همراه داشتن مدل و شماره سریال و فاکتور خرید و یا رسید همراه با تاریخ خرید و کارت ضمانت محصول خود اطمینان حاصل نمایید. همکاران ما در مراکز خدماتی پیش از آغاز پذیرش برای ضمانت مدارک مذکور را از شما دریافت خواهند کرد.
  • لوازمی که برای تعمیر مورد نیاز نمی باشد ( مثل سيم کارت، كارت حافظه و…) هنگام پذیرش به مشتری عودت می شود و مسئولیتی در قبال نگهداشت آن متوجه شرکت نمی باشد.
  • با توجه به محدودیت های تکنولوژیکی، امکان دارد برخی تجهیزات به صورت محدود بر روی این محصولات قابل استفاده باشند ویا به کل اصلا قابل استفاده نباشند.این محدودیت ها غالبا به صورت استاندارد تعریف شده و در صنعت مشترک و متداول و منحصر به محصولات شرکت نمی باشند.
  • دستگاه شما به چندین نرم افزار از پیش نصب شده مجهز می باشد. توصیه ما به شما این است که در صورت ایجاد هر گونه مشکل فنی در زمان استفاده، در ابتدا به دستورالعمل ها و یا به وب سایت شرکت در جهت رفع مشکل اولیه مراجعه نمایید. دستگاه شما در تمام طول مدت گارانتی از به روز رسانی و خدمات نرم افزاری رایگان برخوردار می باشد.
  • با توجه به عدم امکان استفاده مجدد از برچسب محافظ صفحه نمایش، در صورت تعویض دستگاه، مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

 

 

حقوق قانونی مشتریان در دوره گارانتی :

  • هرگونه ایراد در محصول نو خریداری شده اعم از نوع ساخت یا قطعات به کار رفته به مدت 18ماه از تاریخ خرید مشمول ضمانت می باشد
  • چنانچه به هر دلیلی از جمله وقوع حوادث غیر مترقبه، تعهدات تولید کننده یا خدمات دهنده به صورت تعلیق درآید، مدت تعلیق به دوره ضمانت اضافه خواهد شد.
  • شرکت درطول دوره مدت ضمانت، خود را متعهد می داند هر نوع نقص یا ایرادی که در دستگاه فروخته شده وجود دارد و یا در نتیجه استفاده معمول از دستگاه بروز نموده را با توجه به مفاد ضمانت نامه و مشخصات اعلامی به مصرف کننده که مانع استفاده مطلوب از دستگاه شده یا موجب کاهش ارزش معاملاتی آن بشود را بطور رایگان برطرف نماید.
  • شرکت برای برطرف نمودن ایرادات فنی و کارکردی و تامین قطعات مورد نیاز در خارج از دوره ضمانت و در طول دوره تعهد، خدمات خود را با اخذ هزینه، به موقع و بطور شایسته انجام خواهد داد.
  • تعمیر یا تعویض قطعات مصرفی در صورتی که ناشی از عیب موجود در دستگاه و یا قطعه باشد مشمول ضمانت شرکت خواهد بود.
  • در صورتی که دستگاه خریداری شده از تاریخ فعال سازی به مدت هفت روز دارای عیب ذاتی باشد که توسط تعمیرات نرم افزاری قابل حل نباشد تعویض میگردد.
  • در صورتی که به دلایل اعلام شده، دستگاه تعویض گردد، دستگاه جدید تعویض شده مدت زمان باقی مانده گارانتی را دارا خواهد بود.
  • تمامی محصولات شرکت  تا پنج سال دارای تعهد پشتیبانی تعمیرات ( دوره تعهد ) می باشند.
  • در صورتی که زمان تعمیرات طولانی تر از زمانهای استاندارد انجام تعمیرات باشد، به ازای روزهای مازاد به زمان استاندارد به زمان گارانتی اضافه می شود
  • در صورتی هارد درایو اصلی به دلیل بازگرداندن اطلاعات Restore و انتقال اطلاعات و برنامه های شخصی دچار عارضه شده باشد ، مسئولیتی از بابت هارد درایو و قطعات خربا تعویض شده متوجه شرکت نخواهد بود .
  • با وجود رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در تولید صفحات نمایش دستگاهها ، ممکن است هنوز پاره ای مشکلات جزئی تصویری وجود داشته باشد. این مشکلات جزئی تصویری، تاثیری در کارآیی محصول شما نخواهد داشت با این وجود، خدمات ضمانت را برای صفحه نمایش شما بر طبق شرایط زیر فراهم می آورد:
  • سه نقطه روشن یا شش نقطه تاریک و یا در کل هشت نقطه تاریک و روشن،
  • دو نقطه روشن همجوار و یا دو نقطه تاریک همجوار،
  • سه نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر 15 میلی متر

 ( لطفا توجه داشته باشید: نقطه روشن یک نقطه سفید و یا ساب پیکسل روشن بر روی الگوی سیاه است. نقطه تاریک نقطه ای سیاه و یا پیکسل همواره خاموش بر روی الگوهای غیر از سیاه می باشد.)

کالا هایی که دیده اید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
| پرهان تک
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
| پرهان تک
گارانتی موبایل پرهان تک
مرکز تماس گارانتی موبایل
گارنتی موبایل

گارانتی موبایل پرهان تک

 

گارانتی پرهان‌تک که برند خدمات پس از فروش شرکت پردازش هوشمند یاسین است فعالیت خود را در حوزه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیک از سال 1396 آغاز نموده است.

گارانتی پرهان‌تک همواره در نظر داشته است در راستای رسیدن به اهداف خود مبنی بر مشتری مداری و احترام به مخاطب، در هر زمینه‌ای از نیروی متخصص و ماهر کمک بگیرد. لذا مشتریان محترم گارانتی پرهان‌تک می‌توانند با آسودگی خاطر دستگاه‌های خود را جهت تعمیر، تعویض قطعه و یا هر گزینه مورد نیاز دیگر به متخصصین این مجموعه بسپارند.

برای دسترسی به خدمات ارايه شده توسط گارانتی پرهان‌تک راه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. از جمله تماس تلفنی به شماره‌ی مرکز تماس، مراجعه به دفتر مرکزی گارانتی پرهان‌تک، ارسال فرم تعمیرات‌آنلاین در سایت گارانتی پرهان‌تک و یا مراجعه به نمایندگی‌ها که می‌توانید به لیست آن‌ها در قسمت لیست نمایندگی‌ها دسترسی داشته باشید.

شرایط گارانتی موبایل

بطور قطع یکی از موارد بسیار مورد توجه هنگام خرید تلفن همراه گارانتی موبایل است. گارانتی موبایل از مواردی است که باید حتماً به مدت زمان آن و اعتبار شرکت گارانتی کننده بسیار توجه کرد. با توجه به هزینه‌های حال حاضر برای وسایل الکترونیک بسیاری از خریداران گوشی موبایل، گارانتی گوشی موبایل را هنگام خرید یک گوشی در اولویت قرار می‌دهند.

شرکت پرهان تک در راستای تحقق ارزش های سازمانی و گام نهادن در مسیر دست یابی به راهبردهای کلان  خود در حوزه بهبود مستمر تجربه مشتریان و با رویکرد ایجاد رابطه ای عمیق و طولانی مدت با مشتریان، مبتنی بر اصول حرفه ای ارائه خدمات با کیفیت در سطح کشور علاوه بر ارائه بهترین گارانتی موبایل، نسبت به آگاهی بخشی مشتریان پیرامون حقوق قانونی خود که شرکت خود را نسبت به آنها  متعهد می داند نیز اقدام نموده است.

هنگام خرید گوشی موبایل از هر کدام از برندهای تحت پوشش پرهان‌تک (اپل، شیائومی، سامسونگ و …) و اقدام به در یافت خدمات پس از فروش، بهتر است که حتماً به نکاتی توجه فرمایید از جمله به نکات مهم قبل از پذیرش دستگاه:

  • قبل از تماس با مرکز خدمات از تمام اطلاعات شخصی خود کپی برداشته و هرگونه اطلاعات محرمانه و شخصی را از روی هارد درایو دستگاه پاک نمایید. در صورتی که حین فرآیند تعمیرات، برنامه ها و اطلاعات شخصی شما از روی دستگاه حذف شود، مسئولیتی متوجه مراکز خدماتی شرکت و گارانتی موبایل نمی باشد.
  • در صورت دریافت پیغام خطا، آن را به همراه شرح مشکل خود یادداشت نمایید از همراه داشتن مدل و شماره سریال و فاکتور خرید و یا رسید همراه با تاریخ خرید و کارت ضمانت محصول خود جهت دریافت بهترین گارانتی موبایل اطمینان حاصل نمایید. همکاران ما در مراکز خدماتی پیش از آغاز پذیرش برای ضمانت مدارک مذکور را از شما دریافت خواهند کرد.
  • با توجه به محدودیت های تکنولوژیک، امکان دارد برخی تجهیزات به صورت محدود بر روی این محصولات قابل استفاده باشند و یا به کل اصلاً قابل استفاده نباشند.این محدودیت ها غالبا به صورت استاندارد تعریف شده و در صنعت مشترک است و متداول و منحصر به محصولات شرکت نمی باشند.

دستگاه شما به چندین نرم افزار از پیش نصب شده مجهز می‌باشد. توصیه ما به شما این است که در صورت ایجاد هر گونه مشکل فنی در زمان استفاده، در ابتدا به دستورالعمل ها و یا به وب سایت شرکت در جهت رفع مشکل اولیه مراجعه نمایید. دستگاه شما در تمام طول مدت گارانتی موبایل از به روز رسانی و خدمات نرم افزاری رایگان برخوردار می باشد.با توجه به عدم امکان استفاده مجدد از برچسب محافظ صفحه نمایش، در صورت تعویض دستگاه، مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

استعلام گارانتی موبایل

image verification

چگونه از گارانتی گوشی موبایل استفاده کنیم؟

مسلماً چنانچه قصد استفاده از گارانتی موبایل خود را داشته باشید باید با چگونگی استفاده از آن، مواردی که شامل گارانتی مبایل نمی‌شوند، موارد ابطال گارانتی گوشی موبایل، بهترین گارانتی موبایل و نحوه استعلام گارانتی گوشی موبایل، آشنایی داشته باشید.

برای اینکه بدانید چطور از گارانتی موبایل خود استفاده کنید بهتر است قبل از هر چیز با حقوق مشتریان در باره قوانین گارانتی گوشی موبایل آشنا شوید.

موارد ابطال گارانتی موبایل:

از جمله نکات مهم دیگری که باید هنگام استفاده از گارانتی موبایل خود به آن توجه نمایید شرایطی‌ است که چنانچه اتفاق بیفتد باعث می‌شود گارانتی گوشی موبایل شما باطل گردد برای اطلاع از این موارد به نکات زیر توجه نمایید:

1- دستگاه در مراکزی غیر از دفاتر خدماتی و نمایندگی‌های شرکت و توسط افراد غیر مجاز تعمیر، دستکاری و یا خراب شده باشد.

2- شماره سریال، قطعات یا تجهیزات، از بین رفته، حذف شده و یا تغییر داده شده باشند.

3- پلمپ گارانتی موبایل شکسته و یا تغییر داده شده باشد.

4- خرابی دستگاه بر اثر نوسانات الکتریکی خارجی، اتفاقات، حوادث طبیعی، استفاده ناصحیح عمدی و یا غیر عمدی، بی توجهی یا نگهداری نامناسب و یا استفاده تحت شرایط غیر عادی ایجاد شده باشد.

5- خرابی ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب به وسایل جانبی باشد.

6- خرابی ناشی از استفاده خارج از پارامترهای عملکرد، نگهداری یا محیطی که در دفترچه راهنما ذکرشده است.

7- خرابی ناشی از استفاده قطعات تولید شده و یا فروخته شده به غیر از شرکت پرهان تک باشد.

8- خسارت یا از بین رفتن هرگونه برنامه، اطلاعات، یا رسانه ذخیره سازی خارجی

9- خرابی، ناشی از نصب نرم افزارهای متفرقه باشد.

شرایط گارانتی موبایل

مراحل پذیرش تا ترخیص در خدمات پس از فروش:

پس از انتخاب یک گارانتی معتبر برای گوشی موبایل، استفاده از خدمات پس از فروش در دوران گارانتی مورد توجه قرار می‌گیرد. پرهان‌تک به همین منظور مراحلی را در نظر گرفته است:

1- پذیرش دستگاه: مشتریان محترم پرهان‌تک می‌توانند از طریق ارسال دستگاه از طریق پست ، مراجعه به نمایندگی‌های اعلام شده در وب سایت شرکت و مراجعه حضوری به دفتر مرکزی خدمات پس از فروش پرهان تک نسبت به پذیرش دستگاه خود در مرکز خدمات پس از فروش پرهان تک اقدام نمایند. دستگاه‌های پذیرش شده، پیش از تحویل به مراکز تخصصی تعمیرات پرهان‌تک توسط کارشناسان مجرب این مرکز مورد بررسی قرار گرفته و نکات لازم به اطلاع مشتری رسانده می‌شود.

2- ارجاع به تعمیرگاه و متخصصین: دستگاه‌های پذیرش‌شده، به منظور برطرف‌کردن عارضه در اختیار متخصصین مراکز تعمیرات، قرار داده می‌شود و نسبت به تعمیرات لازم اقدام می‌گردد. گفتنی است به منظور کنترل سرعت انجام عملیات در تمامی فرآیند، زمان‌های عملیات مورد پایش مستمر قرار می‌گیرد. در صورت ضرورت به هماهنگی با مشتری برای انجام عملیاتی خاص که نیاز به دریافت تأیید از مشتری دارد، مراتب از طریق تماس تلفنی با مشتری کنترل و تأییدیه دریافت می‌گردد.

3- تحویل دستگاه: پس از انجام تعمیرات، فرآیند تحویل دستگاه به مشتری از طریق یکی از روشهایی که در ادامه ذکر می‌گردد امکان پذیر است. کانال های حضوری، پستی، نمایندگی‌ها. به این ترتیب که دستگاه تعمیر شده جهت تحویل به مشتری در اختیار بخش مربوطه قرار می‌گیرد.

4- نظرسنجی: به منظور ارزیابی سطح کیفی خدمات، به ازای هر پذیرش تحویل شده، یک لینک نظرسنجی برای مشتریان محترم ارسال می‌گردد و از آنان تقاضا می‌گردد به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات در شرکت پرهان‌تک با پاسخگویی به سوالات مطرح شده ما را در ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر به مشتریان، یاری نمایند.

حقوق مشتریان در شرایط گارانتی گوشی موبایل در پرهان‌تک:

  • هرگونه ایراد در محصول نو خریداری شده اعم از نوع ساخت یا قطعات به کار رفته به مدت 18ماه از تاریخ خرید مشمول گارانتی می‌باشد.
  • چنانچه به هر دلیلی از جمله وقوع حوادث غیر مترقبه، تعهدات تولید کننده یا خدمات دهنده به صورت تعلیق درآید، مدت تعلیق به دوره گارانتی گوشی موبایل اضافه خواهد شد.
  • شرکت درطول دوره مدت گارانتی موبایل، خود را متعهد می‌داند هر نوع نقص یا ایرادی که در دستگاه فروخته شده وجود دارد و یا در نتیجه استفاده معمول از دستگاه بروز نموده را با توجه به مفاد ضمانت نامه و مشخصات اعلامی به مصرف کننده که مانع استفاده مطلوب از دستگاه شده یا موجب کاهش ارزش معاملاتی آن بشود را بطور رایگان برطرف نماید.
  • تعمیر یا تعویض قطعات مصرفی در صورتی که ناشی از عیب موجود در دستگاه و یا قطعه باشد مشمول گارانتی شرکت خواهد بود.
  • در صورتی که دستگاه خریداری شده از تاریخ فعال سازی به مدت هفت روز دارای عیب ذاتی باشد که توسط تعمیرات نرم افزاری قابل حل نباشد تعویض می‌گردد.
  • در صورتی که به دلایل اعلام شده، دستگاه تعویض گردد، دستگاه جدید تعویض شده مدت زمان باقی مانده گارانتی موبایل را دارا خواهد بود .
  • تمامی محصولات شرکت  تا پنج سال دارای تعهد پشتیبانی تعمیرات ( دوره تعهد ) است.
  • در صورتی که زمان تعمیرات طولانی تر از زمانهای استاندارد انجام تعمیرات باشد، به ازای روزهای مازاد به زمان استاندارد به زمان گارانتی گوشی موبایل اضافه می‌شود.
  • در صورتی که هارد درایو اصلی به دلیل بازگرداندن اطلاعات Restore و انتقال اطلاعات و برنامه های شخصی دچار عارضه شده باشد ، مسئولیتی از بابت هارد درایو و قطعات خراب تعویض شده متوجه شرکت نخواهد بود .
  • با وجود رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در تولید صفحات نمایش دستگاهها ، ممکن است هنوز پاره‌ای مشکلات جزئی تصویری وجود داشته باشد. این مشکلات جزئی تصویری، تاثیری در کارآیی محصول شما نخواهد داشت با این وجود، خدمات ضمانت را برای صفحه نمایش شما بر طبق شرایط زیر فراهم می آورد :
  • سه نقطه روشن یا شش نقطه تاریک و یا در کل هشت نقطه تاریک و روشن.
  • دو نقطه روشن همجوار و یا دو نقطه تاریک همجوار
  • سه نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر 15 میلی متر
  • لطفا توجه داشته باشید: نقطه روشن یک نقطه سفید و یا ساب پیکسل روشن بر روی الگوی سیاه است. نقطه تاریک نقطه ای سیاه و یا پیکسل همواره خاموش بر روی الگوهای غیر از سیاه می باشد.

مواردی که پیش از پذیرش باید از آنها مطلع باشید :

  • قبل از تماس با مرکز خدمات از تمام اطلاعات شخصی خود کپی برداشته و هرگونه اطلاعات محرمانه و شخصی را از روی هارد درایو دستگاه پاک نمایید. در صورتی که حین فرآیند تعمیرات، برنامه ها و اطلاعات شخصی شما از روی دستگاه حذف شود، مسئولیتی متوجه مراکز خدماتی شرکت نمی باشد.
  • در صورت دریافت پیغام خطا، آن را به همراه شرح مشکل خود یادداشت نمایید از همراه داشتن مدل و شماره سریال و فاکتور خرید و یا رسید همراه با تاریخ خرید و کارت ضمانت محصول خود اطمینان حاصل نمایید. همکاران ما در مراکز خدماتی پیش از آغاز پذیرش برای ضمانت مدارک مذکور را از شما دریافت خواهند کرد.
  • لوازمی که برای تعمیر مورد نیاز نمی باشد ( مثل سيم کارت، كارت حافظه و…) هنگام پذیرش به مشتری عودت می شود و مسئولیتی در قبال نگهداشت آن متوجه شرکت نمی باشد.
  • با توجه به محدودیت های تکنولوژیکی، امکان دارد برخی تجهیزات به صورت محدود بر روی این محصولات قابل استفاده باشند ویا به کل اصلا قابل استفاده نباشند.این محدودیت ها غالبا به صورت استاندارد تعریف شده و در صنعت مشترک و متداول و منحصر به محصولات شرکت نمی باشند.
  • دستگاه شما به چندین نرم افزار از پیش نصب شده مجهز می باشد. توصیه ما به شما این است که در صورت ایجاد هر گونه مشکل فنی در زمان استفاده، در ابتدا به دستورالعمل ها و یا به وب سایت شرکت در جهت رفع مشکل اولیه مراجعه نمایید. دستگاه شما در تمام طول مدت گارانتی از به روز رسانی و خدمات نرم افزاری رایگان برخوردار می باشد.
  • با توجه به عدم امکان استفاده مجدد از برچسب محافظ صفحه نمایش، در صورت تعویض دستگاه، مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

 

 

حقوق قانونی مشتریان در دوره گارانتی :

  • هرگونه ایراد در محصول نو خریداری شده اعم از نوع ساخت یا قطعات به کار رفته به مدت 18ماه از تاریخ خرید مشمول ضمانت می باشد
  • چنانچه به هر دلیلی از جمله وقوع حوادث غیر مترقبه، تعهدات تولید کننده یا خدمات دهنده به صورت تعلیق درآید، مدت تعلیق به دوره ضمانت اضافه خواهد شد.
  • شرکت درطول دوره مدت ضمانت، خود را متعهد می داند هر نوع نقص یا ایرادی که در دستگاه فروخته شده وجود دارد و یا در نتیجه استفاده معمول از دستگاه بروز نموده را با توجه به مفاد ضمانت نامه و مشخصات اعلامی به مصرف کننده که مانع استفاده مطلوب از دستگاه شده یا موجب کاهش ارزش معاملاتی آن بشود را بطور رایگان برطرف نماید.
  • شرکت برای برطرف نمودن ایرادات فنی و کارکردی و تامین قطعات مورد نیاز در خارج از دوره ضمانت و در طول دوره تعهد، خدمات خود را با اخذ هزینه، به موقع و بطور شایسته انجام خواهد داد.
  • تعمیر یا تعویض قطعات مصرفی در صورتی که ناشی از عیب موجود در دستگاه و یا قطعه باشد مشمول ضمانت شرکت خواهد بود.
  • در صورتی که دستگاه خریداری شده از تاریخ فعال سازی به مدت هفت روز دارای عیب ذاتی باشد که توسط تعمیرات نرم افزاری قابل حل نباشد تعویض میگردد.
  • در صورتی که به دلایل اعلام شده، دستگاه تعویض گردد، دستگاه جدید تعویض شده مدت زمان باقی مانده گارانتی را دارا خواهد بود.
  • تمامی محصولات شرکت  تا پنج سال دارای تعهد پشتیبانی تعمیرات ( دوره تعهد ) می باشند.
  • در صورتی که زمان تعمیرات طولانی تر از زمانهای استاندارد انجام تعمیرات باشد، به ازای روزهای مازاد به زمان استاندارد به زمان گارانتی اضافه می شود
  • در صورتی هارد درایو اصلی به دلیل بازگرداندن اطلاعات Restore و انتقال اطلاعات و برنامه های شخصی دچار عارضه شده باشد ، مسئولیتی از بابت هارد درایو و قطعات خربا تعویض شده متوجه شرکت نخواهد بود .
  • با وجود رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در تولید صفحات نمایش دستگاهها ، ممکن است هنوز پاره ای مشکلات جزئی تصویری وجود داشته باشد. این مشکلات جزئی تصویری، تاثیری در کارآیی محصول شما نخواهد داشت با این وجود، خدمات ضمانت را برای صفحه نمایش شما بر طبق شرایط زیر فراهم می آورد:
  • سه نقطه روشن یا شش نقطه تاریک و یا در کل هشت نقطه تاریک و روشن،
  • دو نقطه روشن همجوار و یا دو نقطه تاریک همجوار،
  • سه نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر 15 میلی متر

 ( لطفا توجه داشته باشید: نقطه روشن یک نقطه سفید و یا ساب پیکسل روشن بر روی الگوی سیاه است. نقطه تاریک نقطه ای سیاه و یا پیکسل همواره خاموش بر روی الگوهای غیر از سیاه می باشد.)