گلکسی S23 در هفته اول فوریه 2023 ، بهمن 1401 عرضه خواهد شد.

محمود مزارعی
18 آبان, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

طبق یک سنت چند ساله، سامسونگ گوشی‌های پرچمدار خودش را در سه ماهه اول هر سال (یعنی اواخر فوریه) عرضه می‌کند. اما امسال غول فناوری کره‌ای‌ها، گلکسی S22، گلکسی اس  S22+ و گلکسی  S22اولترا را چند هفته زودتر عرضه کرد. براساس شایعات، سال آینده میلادی هم قرار است، سری گلکسی اس 23 در همین بازه زمانی عرضه شود.

براساس شایعات، سامسونگ قصد دارید، پرچم‌دار بعدی خود یعنی گلکسی S23 را در جریان رویداد گلکسی انپکد 2023 رونمایی‌کند. براساس گزاش‌ها، این رویداد در سانفرانسیسکو، ایالات متحده برگزار خواهد شد و البته تا 17 فوریه 2023 هم در بازار به فروش خواهد رسید.

این گزارش‌ها ادعا می‌کند که سامسونگ از پردازنده Exynos 2300 در سری گلکسی S23 در برخی بازارها استفاده خواهد کرد ولی در بیشتر کشورهای دنیا نسخه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 به فروش خواهد رسید.. انتظار می‌رود هر دو پردازشگر با استفاده از فرآیند 4 نانومتری ساخته شوند.

مشخصات سری گوشی‌ها گلکسی S23 طی چند ماه گذشته به بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که گلکسی S23 و گلکسی S23+ پردازنده سریع‌تر و باتری بزرگ‌تری داشته باشند، و البته گلکسی S23 اولترا دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و پردازنده سریع‌تر خواهد داشت.

به نظر می‌رسد، از آنجایی‌که بازار جهانی گوشی‌های هوشمند بی‌رونق شده و سامسونگ در تلاش است تا گلکسی S23 را زودتر عرضه کند و کمی سود خود را بیشتر کند. سامسونگ در گزارش درآمد سه ماهه سوم 2022 خود اعلام کرد که در تلاش است تا سهم گوشی‌های رده بالای خود را برای بهبود سودآوری افزایش دهد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.